expert2

ExpertAccounts oferă un program de contabilitate online, creat și dezvoltat de către persoane cu pregătire contabilă, în cooperare cu experți contabili. Conform codului fiscal și a legislației în vigoare, ExpertAccounts asigură înregistrarea și păstrarea tuturor documentelor primare și obținerea situațiilor financiar-contabile, respectând toate cerințele Ministerului Finanțelor.
Spre deosebire de alte programe de contabilitate și gestiune, ExpertAccounts nu trebuie downloadat, instalat, ci este accesibil 24/24, zilnic.

  • lucrezi de oriunde ai internet, pe orice dispozitiv (calculator, laptop, tabletă) sau sistem de operare (Windows, MacOS, Linux, Android)
  • colaborezi online cu clienții: ei generează documentele primare, iar tu nu mai trebuie să le introduci manual; clienții tăi nu trebuie să aibă deloc cunoștințe contabile, dar vor avea rapoarte în timp real
  • adio pierderi de date în cazul compromiterii calculatoarelor (viruși, defecțiuni, rea-intenție)

 

 

Foloseste codul promo EC2AG pentru a beneficia de 45 de zile de gratuitate!

 

De obicei... Cu ExpertAccounts...
Clienții utilizează un program de facturare online sau instalat, îți trimit facturile pe e-mail, sau ți le înmanează personal pe un stick USB, sau, chiar mai rău, emit facturi cu pixul, deseori greșite... Clientul emite facturile cu ExpertAccounts, probabil mai simplu și mai ieftin decât cu un alt program de facturare. Contabilul vede în aplicația sa toate facturile, recepțiile etc. gata contabilizate, în timp real.
Operatorul clientului nu poate altera lunile închise, prin modificare sau ștergere de înregistrări.
Pentru ca tu să intri în posesia documentelor, clienții se deplasează la sediul tău, sau te deplasezi tu la sediul lor. Se pierde timp atât în trafic, cât și cu "descifrarea" facturilor primite. Nu mai pierzi timp în trafic cu deplasările. Totul funcționează online, astfel, poți ține contabilitatea și firmelor situate în altă localitate.
Clientul tău poate să atașeze în sistem documente scanate, pe care le vezi în Registrul Jurnal.
Dacă se întâmplă ceva cu calculatorul tău (virus, defecțiune), îți poți pierde toate datele. Adio pierderi de date. Datele tale sunt în siguranță, întotdeauna la dispoziția ta.
Rezultatul?

Tu trebuie să introduci manual toate facturile primite în diverse forme, în programul tău de contabilitate, apoi să faci inchiderile de lună și declarațiile.
Rezultatul?

Câștigi timp. Nu mai aștepți facturile și recepțiile clienților tăi până la sfârșitul lunii. Clienții introduc documentele lor în ExpertAccounts, iar tu faci declarațiile și închiderile de lună.

ERP Pachet Bază (gratuit):

ERP Gestiune Stocuri

  • Urmărirea stocurilor pe grupuri de gestiuni, gestiuni, grupe articole, denumire articole, cod articole și la nivel de lot.
  • Creează și listează toate documentele primare: facturi, note de recepție, chitanțe, bonuri, cecuri, retururi și altele.
  • Sistem POS : vânzări cu amănuntul prin scanarea codului de bare și listarea bonului pe casa de marcat.
  • Operațiuni în valută: achiziții din import, facturi de export în valută, încasări și plăți externe.
  • Posibilitatea de a stabili prețuri preferențiale pentru clienți pentru fiecare articol în parte. Oferă posibilitatea de a imprima liste personalizate de prețuri pentru clienți.
  • Costing în timp real - Analize de vânzări cu costuri și profit pe articole, facturi, clienți, agenți sau furnizori.
  • Rapoarte și grafice pentru Analiză Vânzări, Dinamică Vânzări, Vechimea facturilor, Vechimea stocurilor și altele.
  • Se creează automat notele contabile în partidă dublă pentru toate operațiile, note care stau la baza unor rapoarte contabile complete.

ERP Contabilitate

  • Permite o introducere rapidă și facilă a datelor în mod automatizat prin machete contabile, formulare speciale pentru fiecare tip de operație.
  • Rapoarte facturi neîncasate pe intervale de scadență, pe centre, parteneri și agenți.
  • Evidența cecurilor după data scadenței.
  • Decontare multiplă - la încasarea sau plata facturilor, se introduce suma totală și sistemul identifică lista facturilor de decontat.
  • Decontări externe - calculează automat diferențele favorabile sau nefavorabile de curs la plata facturilor.
  • Fiecare înregistrare contabilă are contul debitor, contul corespondent creditor și centru de cost.
  • Vizualizare rapidă și facilă a tuturor notelor contabile centralizate în Registru Jurnal sau grupate pe Jurnale. Filtrare după criterii multiple. Fiecare notă contabilă poate avea atașate documente justificative scanate.
  • Puteți configura rapoarte de audit folosind formule de indicatori financiari precum Patrimoniu Net, COGS, Profit brut, EBITDA, EPS,ROI,ROS,ROA etc.

ERP Salarizare

  • Sistem complet pentru salarizare: foaie colectivă de prezență, concedii medicale cu nr. certificat medical, state de plată în diferite formate, fluturași salarizare, centralizator salarii
  • Calcul diferite cazuri de concedii medicale
  • Calcul configurabil al statului de plată, cu posibilitatea modificării formulelor de calcul
  • Export de date configurabil în diferite fișiere format dbf,txt,csv etc.
  • Export declarația unică 112
  • Contabilizare automată, configurabilă
  • Actualizare gratuită

Pe lângă pachetul de bază, se pot activa în aplicație și module opționale:

ERP Comenzi și avansuri

Comandă client, Comandă furnizor, Cotație, Comandă cu plată avans; Factură avans comandă, Factură pe comandă, Aviz pe comandă, Recepție pe comandă, Factură proformă fără blocare de stoc.

ERP Gestionare avize și proforme

Factură de cumpărare/vânzare pe bază de aviz sau factură proformă. Mai multe facturi pe baza unui aviz sau mai multe avize pe o factură, Recepție pe bază aviz, Factură proformă cu blocare de stoc, Factură pe bază aviz sau proformă.

ERP Custodie Furnizori

Evidență stoc mărfuri primite în custodie de la furnizor, vânzarea mărfii din custodie, înregistrare facturi emise ulterior de furnizor pentru marfa vândută. Aviz marfă custodie de la furnizor, vânzare din custodie, retur aviz furnizor, raportare la furnizor a vânzării din custodie, înregistrare facturi emise periodic furnizor pentru marfa vândută.

ERP Catalog articole cu nivele de preț

Catalog de articole cu imagini și 5 nivele de preț, Articole cu 5 nivele de preț (calculat în funcție de client), Articole cu imagini multiple, fișiere atașate și specificații tehnice.

ERP Retail - Logistică rețea de magazine

Automatizarea aprovizionării magazinelor pe bază de stoc optim, controlul transferului între magazine prin confirmare de primire și urmărire diferențe la recepție, Stabilire stoc minim pe tipuri de magazine. Comanda de transfer și comanda furnizor, din magazin pe baza vânzărilor și a stocului optim. Transfer între magazine cu confirmare electronică de primire, stocuri în transport și urmărirea diferențelor la recepție până la clarificare, cu specificarea persoanelor care au făcut livrarea, transportul și recepția.

CRM Carduri fidelizare

Sistem de fidelizare cu carduri clienți, Sistem de gestionare informații clienți și carduri de fidelizare. Gestionare puncte bonus, discount, puncte prepaid, integrat cu sistemul de vânzare POS cu touchscreen.

ERP Reguli de preț

Reguli de calcul preț și discount în funcție de client, categorie, brand, articole și cantitate. Promoții pe perioade de timp; Discount pe grupă, grupă și brand, grupă și vendor, grupă și cantitate etc. Prețuri negociate pe articole și promoții pe perioade de timp. Cataloage promo pe tipuri de magazin și grupuri de clienți.

ERP Producție - Asamblare

Fișe de asamblare pentru producție de serie și rețete pentru alimentație publică, Urmărire pe faze de asamblare, linii de producție, utilaje, consumuri materiale și manopere normate. Calcul cost material, manoperă și utilaj.

Webshop - Magazin Online

Magazin virtual cu pagini de prezentare, pentru preluare comenzi online, B2B si B2C, Magazin virtual cu slideshow, oferte speciale, filtre multiple, informații stoc și transport, social media, imagini multiple pe produs, prețuri preferențiale pe client. Este actualizat în timp real, generează comenzi direct în expertAccounts.com.

CRM Marketing (Managementul Relatiilor cu Clientii)

E-mail marketing, newsletters, telemarketing, lead management, oferte/oportunități. Machete de e-mail personalizat cu parametri, Istoric comunicare, Argumente de vânzare, Urmărire lead-uri, oportunități și oferte.

CRM - Facturare abonați

Facturare în bloc de servicii pe bază de contract: utilități (apă-canal, salubritate, gaz etc.) și abonamente (telecom, monitorizare GPS, mentenanță etc.), Evidență abonați cu toate detaliile relevante, Generare contract de furnizare, Servicii multiple pe factură, Calcul configurabil, Locuri multiple de consum.

ERP Comenzi pe proiect (devize)

Comenzi producție unicate, servicii cu deviz estimativ (construcții, instalații, publicitate etc.), Comandă de produse / servicii cu materiale consumate, manoperă și servicii terți. Facturare avans comandă, producție comandă, facturare comandă și storno avans.

ERP Contracte și Acte


Generare contracte pe bază de machete create cu editor de text. Contractul generat pentru o comandă se poate personaliza în editorul de text, trimite pe e-mail, semna și atașa scanat la comandă. Creare machete de contracte prestări servicii, livrare marfă, proiecte, devize etc. cu editor complet de text în format HTML, cu imagini, tabele etc. și cu parametri pentru inserare date client, comandă, CRM, precum și inserare tabele generate dinamic cu articolele din comandă. Pe baza machetei, se generează automat contracte cu datele clientului și informațiile din comandă și CRM. Contractul semnat se atașează la comandă ca fișier scanat, împreună cu alte fișiere(proiect tehnic etc.).

Automail Reports

Trimitere automată pe e-mail a unor rapoarte de analiză și monitorizare, în zilele și la orele prestabilite. E-mail personalizat pentru manageri, pentru agenți comerciali, operatori etc. Rapoarte pe e-mail cu informații combinate din mai multe departamente: rapoarte de analiză financiară și cash-flow, analize de vânzări, monitorizarea activității din CRM, rapoarte cu facturi restante pe agenți etc. E-mail-urile sunt configurate în funcție de utilizator, care poate stabili conținutul rapoartelor și poate seta trimtierea la anumite ore, zile din lună, zile din săptamână.

ERP Service Auto

Comandă service auto multi-brand cu alocare pe boxe de lucru și mecanici. Istoric de service pe autovehicul; Nomenclator de manopere service cu timp normat. Tarife orare manoperă diferențiate pe tipuri de vehicule (mărci, modele) și pe tipuri de clienți (clienți cu flote, reparații garanție, asigurări). Baza de date cu autovehicule ( Nr. înmatriculare, Marcă, Model, V.I.N., Serie motor, Nr. Km etc). Evidență eliberare și retur piese de schimb din magazie la tehnician.

ERP Transport și Expediții

Urmărire comenzi de expediție internațională și comenzi de transport cu informații complete. Facturare în lei și în valută. Profitul calculat la nivel de camion, comandă, client, transportator etc. Comandă expediție sau transport cu specificare transportator, șofer, nr. auto, client final, informații complete despre încărcare și descărcare. Atașare fișiere la comandă (CMR etc). Facturare automată comenzi. Evidența comenzilor nefacturate și a celor de expediție pentru care nu s-a primit factura. Adaos la nivel de comandă expediție și de agent. Urmărirea camioanelor ca centre de profit - toate cheltuielile și veniturile evidențiate detaliat la nivel de camion.

BI - Business Intelligence

Cuburi decizionale, Vânzări comparative, Bugete de venituri și cheltuieli, Analiză rulaje, Analiză vânzări interactive pentru o perioadă dintr-un an comparată cu aceeași perioadă din alt an, Analize 3D interactive (cuburi decizionale), Stabilire și analiză bugete pe conturi și centre de cost/profit, Evoluție grafică a rulajelor pe conturi și centre.

ERP Mijloace fixe - modul dedicat

Gestiune mijloace fixe cu plan de amortizare, localizare și mentenanță, Gestiune mijloace fixe pe categorii, clase, centre. Plan de amortizare flexibil, Evidență locație fizică, persoana responsabilă, custodie terti. Mentenanță mijloace fixe cu înregistrare costuri și revizii programate.

ERP Control Garanții - Service în garanție și post-garanție (RMA)

Gestiune produse returnate pentru service în garanție și post-garanție, Certificate garanție multi-brand, garanție proprie, trimitere pentru reparație la furnizor, service post-garanție.

ERP Antifraudă - Urmărire Numere Seriale

Gestionare strictă a numerelor de serie (IMEI) pentru articole cu garanție (electronice etc.) prin scanarea seriei la orice intrare sau ieșire din stoc, Scanare obligatorie a numerelor seriale la cumpărare, transfer, facturare și vânzare POS. Lista numere seriale în stoc, istoricul pe număr serial. Integrare cu modulul RMA - pentru service în garanție și post-garanție.

ERP Inventariere prin scanare

Inventariere prin scanare cod bare folosind tableta sau smartphone cu scanner conectat USB/Bluetooth, sau dispozitive mobile cu scanner barcode. Inventarierea stocului prin scanarea codului produsului, a codului de lot sau a numărului de serie, și a codului de raft. Mai mulți utilizatori pot scana în același timp coduri de bare ale articolelor din diferite zone de locații de stoc, pentru a face inventarierea faptică.
 


 

expertAccounts